Délka trati 3000 m
Výškový rozdíl 159,8 m
Průměrné stoupání 4,59 %
maximální 10 %
Komunikace je s nesourodým asfaltovým povrchem, se závažnými výmoly a nerovnostmi.
Z oficiálního programu závodu Brno–Soběšice z 10. 5 1925:
Závod Brno–Soběšice
Automobilový a motocyklový sportovní program Moravy byl roku 1924 obohacen novým závodem: Brno–Soběšice, který se konal poprvé 4. května 1924. Přítomných 30.000 diváků dokázalo ohromný zájem obecenstva. Přes to, že závod konal se po prvé na úplně neznámé trati, soustředil 54 přihlášek a vynikající jezdce.
Závodní trať
Závodní trať počíná se v Králově Poli, Křižíkova ulice č. 9 a po prvých 100 m vykazuje již největší zatáčku vlásničkovou, kde jezdec musí ve velmi krátké a úzké zatáčce otočit vozidlo o 180 stupňů. Hned na to začíná největší stoupání trati, které vykazuje 10%. Trať stoupá v neustálých zatáčkách až k potravní čáře, kde se lomí v pravém úhlu a za křížem má malou rovinku. Tam dosahují vozidla největší maximální rychlosti. U hájenky začíná trať znovu stoupati a nahoře vykazuje pak velmi nebezpečné S, za nímž s malou zatáčkou spějí vozidla ovšem se značným stoupáním k cíli, který je 20 m za nejvyšším bodem trati.